Сектор проектів, звязків з громадськістю та ЗМІ

Розробка корпоративної стратегії розвитку Заповідника. Напрямків інформаційної політики та взаємодії із засобами масової інформації і  громадськістю.

Розробка довгострокових і поточних планів інформаційної діяльності Заповідника.

Організація заходів з інформування громадськості про діяльність Заповідника на території України та за її межами.

Збір, узагальнення, систематизація інформації щодо діяльності Заповідника.

Розробка інформаційно-просвітницької продукції (тексти, плакати, проспекти, каталоги, буклети тощо), підготовка технічних завдань та макетів на її виготовлення.

Координація проведення рекламної кампанії (соціальна реклама).

Підготовка, видання та розповсюдження інформаційних матеріалів щодо висвітлення діяльності Заповідника в ЗМІ та мережі Інтернет.

Підготовка пропозицій та проведення заходів щодо підвищення рівня поінформованості громадськості щодо діяльності Заповідника.

Розробка проектів планів щодо участі Заповідника у вітчизняних та міжнародних виставках.