НАЗК оновило функцію «Дані для декларації» та додало інформацію про доходи. Декларанти можуть дізнатися майже все необхідне про свої активи.
Національне агентство з питань запобігання корупції оновило функцію в Реєстрі декларацій «Дані для декларації». Тепер ви можете отримати майже всю необхідну інформацію для заповнення декларації за різні періоди.
Що змінилося?
Як скористатися функцією?
Після переходу в Реєстр декларацій за посиланням увійдіть до системи, користуючись КЕП.
Кнопка буде знаходитись поруч із кнопками «Мої документи», «Мої повідомлення» та «Мій профіль».
Про те, що процес збору даних розпочався, буде свідчити статус «Запит у процесі обробки».
Про завершення формування інформації вам просигналізує статус «Інформацію отримано». Для її перегляду натисніть «Переглянути».
Як і раніше, інформація стосується лише суб’єкта декларування. Тобто ви не можете переглянути інформацію про доходи дружини/чоловіка або їхню власність.
Важливо! Тепер формування інформації займає певний час, адже кількість даних, які ви отримуєте через функцію, суттєво збільшилася, тому не відкладайте це на останні дні періоду подачі декларації.
Уважно прочитайте поради й застереження від НАЗК щодо цієї функції!
На що потрібно звернути увагу під час використання функції?
Інформація, яку ви отримаєте з реєстрів, відрізняється актуальністю. Зокрема, при формуванні даних інформація надається станом на:
дату формування запиту – з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Спадкового реєстру;
31 грудня відповідного року – з Державного земельного кадастру, Єдиного державного реєстру транспортних засобів та Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Копіювати інформацію (дата, площа, реєстраційний номер, ідентифікаційний номер тощо) варто лише після того, як ви перевірили коректність отриманих даних та пересвідчилися, що інформація актуальна станом на останній день звітного періоду, за який подається декларація.
Чому може бути відсутня інформація в «Даних для декларації»?
Якщо ви помітили некоректність в отриманій інформації, зверніться до відповідного держателя (адміністратора) інформаційно-комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних щодо актуалізації даних, адже наша функція використовує виключно ту інформацію, що наявна в інших реєстрах.
Раджу скористатися функцією і тим, хто вже подав декларацію для перевірки на помилки.
Якщо помилились – повідомте про це в персональному кабінеті в реєстрі декларацій і вкажіть правильну інформацію, додайте підтвердний документ.
Уповноважений
з антикорупційної діяльності Олександр ГРИЦАЄНКО