Заповідник Діяльність Офіційні документи Проекти Громадянам Карти ГІС Геоінформаційний портал Флора Фауна Гриби Лишайники Водні об'єкти Контакти Новини Благодійність Відвідування заповідника Дослідницькі інфраструктури Метеорологічні дані ми у facebook t.me/zapovidnyk instagram






Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Chornobyl Radiation and Ecological Biosphere Reserve
Квиток на поїзд. Що робити, якщо запізнились на поїзд або загубили квиток.

Відповідно до ПРАВИЛ перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затвердженні наказом Міністерством транспорту та зв’язку України № 1196 від 27.12.2006 (зі змінами станом на 09.04.2019 р) ✅ оформлення проїзних документів *через електронні канали* обслуговування здійснюється таким чином:

➡️при оформленні проїзного документа із відкладеним друком пасажиру видається роздрук - підтвердження замовлення проїзного документа, на підставі якого у будь-який час до відправлення поїзда автоматизованою касою або через автомати самообслуговування (кіоски) роздруковується проїзний документ на відповідному бланку;

➡️при оформленні електронного проїзного документа пасажир отримує посадочний документ, роздрукований на папері або збережений на електронному носії (мобільний телефон, компактний персональний комп’ютер тощо), що підтверджує факт сплати коштів пасажиром і надає право на проїзд без звернення до квиткової каси. Інформація про оформлені електронні проїзні документи (посадочні документи) заноситься до відповідної відомості. QR-код, розміщений на посадочному документі, зчитується провідником вагона за допомогою відповідного пристрою.

✏️За зверненням пасажира роздруківка електронного проїзного документа на бланку встановленого зразка здійснюється за додаткову плату, встановлену перевізником, у порядку, що не суперечить законодавству про захист економічної конкуренції.

❗️Посадка до вагона та проїзд пасажира дозволяється за електронним проїзним документом, що має статус "оплачений". Електронні проїзні документи, що мають статус "використаний", "погашений", "повернений", є недійсними для проїзду.

✏️Одна особа має право придбати за одним зверненням до каси до 9 проїзних документів включно незалежно від напрямків та проїзні документи на зворотний проїзд чи на проїзд з пункту пересадки до них.

❗️Поновлення пошкоджених проїзних документів здійснюється у квиткових касах за поданням паспорта пасажира та письмової заяви пасажира.

❗️Загублені та викрадені проїзні документи поновлюються.

❗️Утрачені безплатні чи пільгові проїзні документи не поновлюються.

✏️Повернення коштів за сплачені та невикористані проїзні документи проводиться в претензійному порядку.

❗️Пасажири, які придбали проїзні документи у вагон СВ та у вагоні 1-го класу "Інтерсіті +", не здійснюють оплату за перебування в залі підвищеного комфорту в добу відправлення поїзда.✅

⚠️Проїзні та перевізні документи з інформацією, доповненнями, виправленнями, зробленими не вповноваженими на це особами, уважаються недійсними, а пасажири з такими документами вважаються безквитковими.

Відповідно до ПРАВИЛ перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, якщо у пасажира викрадено проїзні документи на станції зворотного відправлення чи на шляху прямування (на станції пересадки), або він їх загубив і не має коштів для придбання нових проїзних документів, він може доручити (телефоном, факсом тощо) будь-якій особі придбати повний або дитячий проїзний документ у квитковій касі за місцем проживання (місцезнаходженням) такої особи в Україні на поїзд, який відправляється зі станції виїзду пасажира, не менше ніж за 3 години та не більше ніж за дві доби до відправлення.

 

✅Якщо проїзні документи пасажира після відправлення поїзда залишилися в особи, яка його проводжала, останній негайно, але не пізніше ніж через одну годину з моменту відправлення поїзда, повинен пред’явити їх начальнику станції (вокзалу), який коштом того, хто проводжає, дає телеграму (телефонограму) начальнику поїзда. На підставі телеграми начальником поїзда оформляються проїзні документи на весь шлях прямування.

 

✏️Проїзні документи, пред’явлені особою, яка проводжала пасажира, гасяться штемпелем «Дійсність проїзного документа припинена по станції...».

 

✏️Погашені проїзні документи повертаються тому, хто проводжає. Повернення платежів за вдруге придбані проїзні документи здійснюється тільки за заявою до перевізника за умови пред’явлення погашених і вдруге придбаних проїзних документів.

Погашення проїзних документів, пред’явлених пізніше ніж через одну годину після відправлення поїзда, не здійснюється.

 

☑️Якщо протягом чотирьох годин після відправлення пасажира з початкової станції не буде одержана телеграма (телефонограма) від начальника вокзалу станції відправлення, то пасажир уважається безквитковим і зобов’язаний сплатити штраф та вартість проїзду від станції посадки до станції призначення начальнику поїзда або сплатити штраф і залишити поїзд.

 

✏️Якщо час прямування пасажира до станції призначення становить чотири години і менше, пасажир уважається безквитковим, якщо за 30 хвилин до прибуття поїзда на станцію призначення не буде отримана інформація з пункту відправлення про пред’явлені проїзні документи особою, яка проводжала пасажира.

 

❗️Провідник (стюард), який виявив, що пасажир його вагона відстав від поїзда, зобов’язаний негайно вжити заходів щодо збереження його речей і сповістити начальника поїзда. Начальник поїзда складає акт, у якому перелічуються речі пасажира. Акт, крім начальника поїзда, підписується провідником (стюардом) вагона та двома пасажирами - свідками події.

 

❗️❗️Пасажир, який відстав від поїзда, повинен звернутися до начальника станції (вокзалу), який зобов’язаний інформувати начальника станції за ходом поїзда, де поїзд має зупинку не менше 10 хвилин, та начальника поїзда про необхідність зняття речей і проїзного документа такого пасажира.

 

✅Про зняття речей телеграмою сповіщається начальник станції, де перебуває пасажир. Телеграма дає право пасажиру безплатно доїхати першим попутним поїздом до станції, де містяться його речі і проїзний документ.

 

❗️❗️Передавання речей і проїзного документа начальником поїзда начальнику станції, начальником станції - пасажиру оформляється актом загальної форми у двох примірниках з описом речей.

 

❗️Після приїзду пасажира на станцію, де зберігаються його речі і проїзний документ, він повинен пред’явити проїзний документ черговому по вокзалу (станції) для поновлення дійсності квитка.❗️


Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник Tel: +38 (044) 275-01-88 Електронна пошта: info@zapovidnyk.org.ua